.

۲۹
مرداد ۹۳

روزی امام علی علیه‌السلام با امام حسین علیه‌السلام به طواف خانه‌ی خدا رفته بودند صدای ناله‌ای را شنیدند که فردی در درگاه خدا ازگناهان گذشته‌ی خود در حال توبه کردن بود. علی علیه‌السلام جوانی زیبا و خوش اندام با لباسهای گرانبها را مشاهده کرد.
از او پرسید ناله و سوز و گدازت برای چیست؟ گفت: نافرمانی و نفرین پدرم اساس زندگیم را از هم گسست و سلامتی را از من ربود. مرد گفت: پدر پیرم خیلی مهربان بود ولی من به کارهای زشت و بیهوده می‌گذشت و هر چه او مرا نصیحت می‌نمود نمی‌پذیرفتم و گاهی او را آزار و اذیت می‌کردم و دشنام می‌دادم.

روزی من به سراغ صندوق رفتم تا پولی که پدرم دارد بردارم، او جلوگیری کرد، من دستش را فشردم و او را بر زمین انداختم، خواست از جا برخیزد ولی از شدت کوفتگی و درد یا رای حرکت نداشت. او گفت: من به خانه‌ی خدا می‌روم و تو را نفرین می‌کنم.
پدرم چند روز روزه گرفت و نمازها خواند پس از آن به خانه‌ی خدا سفر کرد، من مشاهده کردم پدرم پرده‌ی کعبه را گرفته است و با آهی سوزان مرا نفرین کرد. به خدا قسم هنوز نفرینش تمام نشده بود که بیچاره شدم و تندرستی از من سلب شد. در این موقع پیراهن خود را بالا زد دیدم یک طرف بدنش خشک شده و حسی و حرکتی ندارد.

بعد از این پیشامد پشیمان شدم و نزد او رفته و عذرخواهی کردم. اما او نپذیرفت. سه سال از او پوزش می‌طلبیدم اما او رد می‌کرد. سال سوم ایام حج که فرا رسید. گفتم پدر جان برو همانجایی که مرا نفرین کردی دعا کن. شاید خدا بر برکت دعای تو سلامتی را بر من بازگرداند. قبول کرد وقتی بر وادی اراک رسیدیم شب تاریکی بود ناگاه مرغی از کنار جاده پرواز کرد و بر اثر بال و تیرزدن او شتر پدرم رمید. و او بر زمین افتاد پدرم میان دو سنگ قرار گرفت و فوت کرد او را همانجا دفن کردم و من هنوز گرفتار نفرین اویم.

امیرالمؤمنین دعایی از پیامبر به من تعلیم داد که بیچارگی، اندوه، در دو مرض فقر و تنگدستی از او برطرف می‌گردد و گناهانش آمرزیده می‌شود. این دعا همان دعای مشمول معروف است که محدت قمی در مفاتیح الجنان آورده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
آسمان هشتم

نظرات  (۱۶)

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۱ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!

هم کسب درآمد و هم افزایش بازدید

کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه

افزایش بازدید وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر
عضویت 100% رایگان و آسان و سریع

هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!
www.iAlexa.ir
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۰۴ نماینده رسمی الکسا در ایران
یک تیر 2 نشان !

1 - لذت کسب درآمد شیرین اینترنتی !

2 - افزایش بازدید و رنک وبلاگ شما !

ثبت نام کاملا رایگان در 5 ثانیه ...

www.iAlexa.ir

بازدید بیشتر شما = اعتبار بیشتر شما



پیشنهاد فوق العاده

با تعرفه سوپر استثنایی و ویژه / فقط تا آخر هفته /

هر 800000 هشتصد هزار بازدید واقعی و ip واقعی از سایت شما تنها 200 هزار تومان !

هر 80000 هشتاد هزار ! بازدید واقعی و ip واقعی از سایت شما تنها 20 هزار تومان !


از پکیج ها و کمپین های دیگر در سایت دیدن فرمایید

www.iAlexa.ir

با تشکر مونا خلقتی - مدیر تبلیغات آی الکسا
www.iAlexa.ir

افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !! فقط تا آخر هفته .


بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما


www.ialexa.ir

برای شناخت آدمیان ، بجای کنکاش در اندیشه تک تک آنها ، بدنبال شناخت پیشوای انگاره و خرد آنها باشید .

مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۲ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۸ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
افزایش بازدید واقعی
افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!
هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

بازدید بیشتر=اعتبار بیشتر=موفقیت بیشتر شما


www.iAlexa.ir

آموزش کسب درآمد بسیار بالا
بدون حتی 1 ریال سرمایه
بدون طی کردن مسافتهای طولانی جهت رسیدن به محل کارتان
بدون داشتن کوچکترین تخصص از اینترنت
بدون اتلاف وقت و زمانهای طولانی و خسته کننده
بشینید توخونتون بخورید و بیاشامید پولم دربیارید . همین
دقیقا به همین راحتی . همین www.sitepopup.ir

از تمامی دوستان عزیزم خواهشمندم به جهت اینکه با استعانت از خداوند متعال و الگو قراردادن نصایح و سرمشقهای مولای عزیزمان حضرت علی علیه السلام ، حیدر کرار ، فاتح خیبر و صاحب ذوالفقار
شعبه سوم سیستم کسب درآمد قانونی و حلال اینترنتی راه اندازی شده است
لذا مقتضی است با توجه به سابقه درخشان و جلب اعتماد بیش از 40 هزار نفر از کاربران اینترنتی و همچنین تخصص و تعهد مدیران کارآمد و باتجربه و بالیاقت این سایت
از هم اکنون سایت زیر برای کسب درآمد عالی شما آماده استقبال از شماست .

با تشکر
WWW.SITEpopup.IR
از تمامی دوستان عزیزم خواهشمندم به جهت اینکه با استعانت از خداوند متعال
شعبه سوم سیستم کسب درآمد قانونی و حلال اینترنتی راه اندازی شده است
لذا مقتضی است با توجه به سابقه درخشان و جلب اعتماد بیش از 40 هزار نفر از کاربران اینترنتی و همچنین تخصص و تعهد مدیران کارآمد و باتجربه و بالیاقت این سایت
از هم اکنون سایت زیر برای کسب درآمد عالی شما آماده استقبال از شماست .

با تشکر
WWW.SITEpopup.IR
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۹ محمد رضا حسینی
سلام
وب عالی و پر محتوایی بود خوشم اومد منم وب سایت دارم.
خیلی خیلی خوش حال میشم بهم سر بزنی .
راستی شدیدا نیاز به نویسنده دارم اگه میتونی نویسنده وبسایتم باشی بهم بگو
اگه سر زدی نظر یادت نره
سلام خوبی ؟ وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ تبادل لینک وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را رایگان اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند همچنین افزایش بازدید داشته باشی صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره www.best-links.ir
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۳۴ روناک یونسی
سلام
افزایش bazdid وبلاگ شما
www.iAlexa.ir
۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۷ تبادل لینک و افزایش بازدید
سلام دوست عزیز یکی از مهمترین فاکتور های افزایش بازدید و افزایش رنک در موتورهای جستجو تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های دیگه هست برای همین سایت های زیادی برای تبادل لینک راه اندازی شدند سایت تبادل لینک ما هم به همین منظور ایجاد شده شما دوست عزیز بعد از ثبت لینک سایت ما در وبلاگ خودتون اقدام به درج لینک وبلاگ خودتون توی سایت تبادل لینک ما کنید و به صورت اتوماتیک لینک شما در دایرکتوری سایت ما ثبت میشه و شما یک بک لینک سالم و مفید از سایت ما دریافت میکنید . این کار باعث جلب توجه موتورهای جستجو به وبلاگ شما میشه و در نتیجه رنک وبلاگ شما رو بالا میبره و در نهایت بازدید کننده بیشتری از موتورهای جستجو نصیب وبلاگ شما میشه
آدرس سایت تبادل لینک ما : http://links.dll-98.ir
چنانچه این لینک دچار مشکل شد از این لینک وارد سایت شوید : http://links.king-shop.ir

سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
آیا میدانید آسان ترین راه افزایش بازدید تبادل لینک با سایت های معتبر می باشد . پس با ما تبادل لینک رایگان انجام بده و بازدید وبلاگت رو خیلی راحت بالا ببر و لذت وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجره کن ...
مناسب برای وبلاگ نویسان تازه کار و حرفه ای
www.zlinks.ir
فقط برای افزایش بازدید
با ثبت لینک خود در دایرکتوری قدرتمند و رنک بالا best-links.ir بازید شما به طور متوالی افزایش پیدا خواهد کرد و لذت وب نویسی با بازدید بالا را تجربه خواهید کرد برای ثبت لینک خود همین الان کلیک کنید : www.best-links.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی